Livrare si Retur

Livrarea comenzilor:

Livrare in 1-2 zile lucratoare pentru comenzile plasate pana la ora 15.00, in zilele lucratoare . Comenzile plasate Vineri dupa ora 15:00 precum si cele plasate in weekend vor fi procesate incepand cu ziua de Luni.
Fara griji, ai 30 de zile perioada de retur !

Livrarea este gratuita pentru orice comanda de peste 150 ron, indiferent de localitatea de livrare din Romania.

-Costul de livrare pentru comenzile de sub 150 ron este de 15 lei.
-Comenzile plasate se livreaza in 1-2 zile lucratoare
-Beneficiati de discount - 10 % la costul transportului , in cazul in care comanda este achitata cu Card Bancar.

Retur in 30 de zile:

Ai 30 zile in care poti returna produsele.

-Pentru a beneficia de RETUR , va rugam accesati sectiunea Retururile mele din contul de client si completati campurile solicitate, inclusiv codul IBAN si titularul contului bancar.
-Dupa preluarea informatiilor, in termen de 2 zile lucratoare vom trimite la dumneavoastra un curier pentru a ridica coletul .
Costul returului este de 8.99 lei si se va scadea din suma aferenta produselor returnate.
Produsele achizitionate din categoriile Lenjerie intima / Costume de baie se pot returna doar in ambalajul original si avand sigiliul de igiena intact .
Produsele achizitionate nu se pot returna in magazinele fizice, ci doar prin intermediul platformei online.

Inlocuire gratuita in 30 de zile:

-Clientul poate beneficia de transport gratuit la inlocuirea unuia sau mai multor produse din comanda in 30 de zile de la primirea comenzii.
-Daca doriti inlocuirea produsului, va rugam sa ne scrieti pe online@melimeloparis.ro
sau sa ne contactati telefonic la: +40 743 116 444
-In cazul in care la comanda initiala, ati achitat transportul, contravaloarea acestuia nu se va returna. Inlocuirea gratuita inseamna ca va expediem un alt produs fara sa mai achitati o alta taxa de transport.

Dreptul de retragere din contract, conform OUG nr 34/2014

Conform legislatiei romane, Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta (dreptul de retragere din contract), in termen de 14 zile calendaristice din momentul din care a intrat in posesia produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Suplimentar, Meli Melo extinde perioada de retur la 30 de zile. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

In cazul in care, din greseala, ati primit un alt produs decat cel comandat, sau produsul primit este defect sau nu corespunde intocmai cu specificatiile din site, ne asumam costurile de retur si vom depune toate eforturile pentru a va inlocui produsul cat mai repede.In cazul in care nu se doreste inlocuirea produsului, veti primi banii inapoi, in maximum 14 zile calendaristice.

Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata , in cazul platii cu card bancar sau OP, trebuie rambursate de Comerciant in termen de maximum 14 zile calendaristice.

Comerciantul va rambursa suma aferenta in contul bancar al Clientului, in maximum 14 zile calendaristice.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra prin completarea formularului de retur, sau, printr-o scrisoare trimisa prin posta, sau e-mail.

In acest scop, puteti folosi ca model formularul de retragere pe care il puteti descarca de [aici]**(https://melimeloparis.vteximg.com.br/arquivos/model-retragere.pdf). Acest formular nu este obligatoriu, ci doar cu titlu informativ. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere prin e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Rambursarea sumelor pentru produsele retur, indiferent de motivul returului, se face in contul bancar al titularului comenzii, conform informatiilor trimise de catre Client. In acest sens, Clientul va comunica prin intermediul formularului de retur contul IBAN, banca si numele complet al titularului de cont, in vederea efectuarii transferului. Comerciantul nu se face raspunzator de transmiterea eronata sau incompleta a datelor pentru efectuarea platii produselor returnate.